Praca

1. Specjalista do spraw nieruchomości

Szukamy osoby do naszego biura w Gorzowie Wielkopolskim, która zajmie się zarządzaniem nieruchomościami i obsługą klientów.

Twoje obowiązki:

  • Obsługa klientów i zarządzanie dokumentacją,
  • Współpraca z różnymi działami firmy i nadzór nad obiegiem informacji,
  • Zarządzanie sprzedażą nieruchomości oraz pozyskiwanie nowych klientów,
  • Monitorowanie prac remontowych i administracyjnych,
  • Przygotowywanie raportów rynkowych i analiza rynku nieruchomości.

Czego oczekujemy:

  • Doświadczenia w branży nieruchomości,
  • Skrupulatności, umiejętności organizacji pracy,
  • Znajomości języka niemieckiego,
  • Wysokich umiejętności interpersonalnych i zdolności do pracy w zespole,
  • Znajomości pakietu MS Office i prawo jazdy kat. B.

Co oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełen etat,
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
  • Pracę w dynamicznym, zgranym zespole, który wspiera rozwój zawodowy.

 

Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoje CV wraz z dopiskiem "Rekrutacja" oraz klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych))" na adres: biuro@dombud-zachod.pl.

Zapraszamy do naszego zespołu!