1. Specjalista do spraw nieruchomości
Szukamy osoby do naszego biura w Gorzowie Wielkopolskim, która zajmie się zarządzaniem nieruchomościami i obsługą klientów.
Twoje obowiązki:
- Obsługa klientów i zarządzanie dokumentacją,
- Współpraca z różnymi działami firmy i nadzór nad obiegiem informacji,
- Zarządzanie sprzedażą nieruchomości oraz pozyskiwanie nowych klientów,
- Monitorowanie prac remontowych i administracyjnych,
- Przygotowywanie raportów rynkowych i analiza rynku nieruchomości.
Czego oczekujemy:
- Doświadczenia w branży nieruchomości,
- Skrupulatności, umiejętności organizacji pracy,
- Znajomości języka niemieckiego,
- Wysokich umiejętności interpersonalnych i zdolności do pracy w zespole,
- Znajomości pakietu MS Office i prawo jazdy kat. B.
Co oferujemy:
- Umowę o pracę na pełen etat,
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
- Pracę w dynamicznym, zgranym zespole, który wspiera rozwój zawodowy.
2. Kierownik budowy
Obecnie poszukujemy doświadczonych brygadzistów oraz kierowników budowy do prowadzenia i nadzorowania naszych nowych projektów.
Czego oczekujemy:
- Doświadczenia w zarządzaniu budowami,
- Umiejętności organizacyjnych i komunikacyjnych,
- Wysokiej jakości realizacji zadań.
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoje CV wraz z dopiskiem "Rekrutacja" oraz klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych))" na adres: biuro@dombud-zachod.pl.
Zapraszamy do naszego zespołu!